1. Užsakymo pateikimas
1.1. Pasirinkite norimą prekės konfigūraciją ir įdėkite ją į krepšelį.
2. Užsakymo patvirtinimas
2.1. Patvirtindami užsakymą jūs jokiu būdu neįsipareigojate pirkti prekių.
2.2. Patekęs pas mus užsakymas bus laikomas jūsų prašymu, kurį patikrins ir profesionaliai įvertins mūsų vadybininkai.
2.3. Jei nesate tikri dėl teisingos jūsų durų komplekto konfigūracijos, rekomenduojame prieš patvirtinant užsakymą įrašyti kuo daugiau duomenų apie durų matmenis ir savybes į skyrelį „Papildomi užsakymo komentarai“, esant galimybei pridėkite patalpos planą, brėžinius arba kitus su užsakymu susijusius paveikslėlius.
2.4. Jei negalite tiksliai išmatuoti durų angos matmenų, tuomet galite užsakyti mokamą specialisto atvykimą į jūsų namus. Tiesiog patvirtindami užsakymą spustelėkite šią parinktį ir mes minėtą paslaugą įtrauksime į Užsakymo sutartį.
2.5. Patvirtinus užsakymą, jūs į nurodytą elektroninį paštą gausite laišką, kad jūsų užsakymas yra apdaorojamas.
3. Užsakymų priėmimas ir vykdymas
3.1. Per 1–2 darbo dienas po Jūsų užsakymo gavimo mes susisieksime su Jumis Jūsų nurodytu telefono numeriu arba elektroniniu paštu. Jei Jūsų užsakymas mums aiškus ir mes jame nematome jokių loginių klaidų, tuomet gausite Užsakymo sutartį su išvardytomis prekėmis ir paslaugomis bei planą, kuriame pavaizduota, į kurią pusę atsidaro durys.
4. Užsakymo patvirtinimas ir apmokėjimas
4.1. Jūs patvirtinate užsakymą sumokėdami Užsakymo sutartyje nurodytą sumą.
4.2. Mokėti galima pavedimu į įmonės sąskaitą arba grynaisiais mūsų parduotuvėje, kurios adresas nurodytas Kontaktuose.
4.3. Mokėdami grynaisiais turėsite nurodyti Užsakymo sutarties numerį, atlikdami banko pavedimą mokėjimo paskirtyje turėsite nurodyti Užsakymo sutarties numerį.
4.5. Jei norite, kad juridiniam arba fiziniam asmeniui būtų išrašyta PVM sąskaita faktūra, prieš apmokėdami praneškite mums apie tai raštu arba žodžiu.
5. Užsakymo atšaukimas
5.1. Po apmokėjimo negalėsite atšaukti užsakymo arba jo koreguoti. Taip pat nebus galima grąžinti gautos prekės, jeigu ji yra tinkamos kokybės.
6. Prekių pristatymas
6.1. Užsakytos ir apmokėtos prekės pristatomos per šios prekės kortelėje arba Užsakymo sutartyje nurodytą terminą.
6.2. Pristatymo iki namo laiptinės Lietuvoje kaina – 40 eurų (išskyrus Neringą). Pristatymo kaina Vilniuje su užnešimu į butą, su sąlyga, kad yra veikiantis liftas, į kurį gali tilpti užsakytos prekės, – 35 eurai. Jeigu laiptinėje nėra lifto, turite patys organizuoti prekių pristatymą į savo aukštą arba sumokėti nešikui už darbą.
6.3. SVARBU: patikrinkite jums pristatytą prekę pristatymo metu ar prieš išsiveždami.
Jeigu transporto įmonė prekes pristatė su mechaniškai pažeista pakuote, neimkite šios prekės.
7. Brokuotų prekių grąžinimo sąlygos
7.1. Prekės, kurių gamybos brokas buvo aptiktas iš karto arba pasirodė per 12 mėnesių nuo jų įsigijimo, kurio negalima pataisyti, grąžinamos į pirkimo vietą (Laisvės pr. 125, Vilnius) ir pakeičiamos į naujas per 14–60 dienų nuo grąžinimo dienos. Prekės su mechaniniais pažeidimais atgal nepriimamos.
7.2. Norint grąžinti prekę, reikia turėti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą ir parašyti prašymą priimti prekę ir gražinti pinigus. Priėmus prekę ir ją patikrinus, pinigai grąžinami banko pavedimu per 5 darbo dienas nuo prekių grąžinimo dienos.
8. Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos
8.1. Jeigu prekė yra kokybiška ir atitinka užsakymą, tuomet jos keisti ar grąžinti negalima.
Todėl rekomenduojame atidžiai sukonfigūruoti užsakymą ir turėti omenyje, kad ekrane rodomos spalvos gali skirtis tikrosios prekės spalvos. Jei abejojate, geriau užsukite į mūsų parduotuvę ir susipažinkite su durų kokybe bei detalėmis, pažiūrėję į rodomus pavyzdžius.
9. Pirkėjo teisės
9.1. Sutikimas su šiomis sąlygomis reiškia, kad Klientas susipažino su prekių garantijos ir grąžinimo sąlygomis.
9.2. Ginčai, kylantys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, sprendžiami tariantis, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9.3. Įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo ir Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl vartotojų ginčų sprendimo elektroniniu būdu, Europos Komisija sukūrė elektroninių vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma užtikrina nepriklausomą, nešališką, skaidrų, efektyvų, greitą ir sąžiningą nacionalinių ir tarptautinių vartotojų bei elektroninių ginčų, kylančių Europos Sąjungos vidaus rinkoje, sprendimą internetu. EGS platforma yra paprasta naudotis, ji gali būti prijungta prie visų tipų įrenginių. Platforma yra daugiakalbė. Ji teikia automatinio vertimo paslaugas, palengvinančias ginčų tarp asmenų, esančių skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse, sprendimą. Šios EGS platformos kontaktų centru Lietuvoje paskirta Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, kuri teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.
9.4. Jeigu Pirkėjo netenkina galutinis Pardavėjo atsakymas neteisminio vartojimo ginčų sprendimo klausimais, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, telefonu (+370 5) 262 6751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, į jos apskričių teritorinius skyrius arba užpildydamas prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.